info@
procesinbeeld.nl |
REACTIES
'Dankzij de beschrijving
van de processen rondom de ledenadministratie hebben wij ons ledensysteem
actueel en beter bruikbaar voor contact met onze achterban.' (Pieter
Havermans, Hoofd a.i. Collectieve Belangenbehartiging en Ondersteuning, Reumapatiëntenbond, Amersfoort)
'Loes van den Brandt was bij ons de drijvende kracht bij de invoering van
diverse ITIL processen, haar commitment en gedrevenheid hebben ertoe
bijgedragen dat vrijwel alle support processen bij ons zijn geïmplementeerd
en ingebed.' (Lennie Nijenhuis, hoofd Gebruikersservice I&A, gemeente
Den Haag)
'Goud wark', zouden Groningers kunnen zeggen, dat vertaal je met:
fantastisch, en dat zegt wel wat, want als een Groninger het goed vindt, zegt
hij : 'nait slecht'. Ik ben eigenlijk geen echte Grunniger dus vind ik het
gewoon uitstekend werk! (Geert Hanemaaijer, coördinator Technasium,
rsg de Borgen, Leek)
'Mijn complimenten! Wat een prachtig boekje is er ontstaan. Wellicht het
duwtje in de rug voor een aantal meisjes om de stap naar Christiaan Huygens
te zetten.' (Gert Stoffelsen, directeur Christiaan Huygensschool)
'The transition of the helpdesk
from Rijswijk to England is the best I have ever known in its kind.' (manager
Shell, Rijswijk)
|
ONDERWIJS |