PROCES IN BEELD

info@
procesinbeeld.nl

REACTIES

'Dankzij de beschrijving van de processen rondom de ledenadministratie hebben wij ons ledensysteem actueel en beter bruikbaar voor contact met onze achterban.' (Pieter Havermans, Hoofd a.i. Collectieve Belangenbehartiging en Ondersteuning, ReumapatiŰntenbond, Amersfoort)

'Loes van den Brandt was bij ons de drijvende kracht bij de invoering van diverse ITIL processen, haar commitment en gedrevenheid hebben ertoe bijgedragen dat vrijwel alle support processen bij ons zijn ge´mplementeerd en ingebed.'
(Lennie Nijenhuis, hoofd Gebruikersservice I&A, gemeente
Den Haag)

'Goud wark', zouden Groningers kunnen zeggen, dat vertaal je met: fantastisch, en dat zegt wel wat, want als een Groninger het goed vindt, zegt hij : 'nait slecht'. Ik ben eigenlijk geen echte Grunniger dus vind ik het gewoon uitstekend werk! 
(Geert Hanemaaijer, co÷rdinator Technasium, rsg de Borgen, Leek)

'Mijn complimenten! Wat een prachtig boekje is er ontstaan. Wellicht het duwtje in de rug voor een aantal meisjes om de stap naar Christiaan Huygens te zetten.' (Gert Stoffelsen, directeur Christiaan Huygensschool)

'The transition of the helpdesk from Rijswijk to England is the best I have ever known in its kind.' (manager Shell, Rijswijk)

 ONDERWIJS

  BEDRIJFS-
LEVEN

 

Terug naar Referenties

Verder naar Voorbeelden

 OVERHEID

BEDRIJF PRODUCTEN AANPAK REFERENTIES CONTACT